Upea camp-hässäkkä: hetero- ja homopornoa, mystinen talo, ryhmä toisilleen vieraita ihmisiä löytämässä ennenkokemattomia intohimoja. Genren rajat kaatuvat väistämättä rytäkässä, jossa melodraaman nyrkki kohtaa kauhuroskan perseen, vulgaari komedia nuolee trillerin pillua, ja nurkissa väijyvät vanhat pervot musikaali ja animaatio. Curt McDowell oli homon avant-garde-elokuvan nero, karmean maun ja räikeiden eleiden suurmestari, jonka banaalia ja eksentristä yhdistelevä näkemys oli liian outoa jopa 70-lukulaisille.

The high mess of camp cinema; a porno with straight and gay scenes alike; a dark house-story about strangers looking for shelter and finding surprising passions, in which slowly but inevitably all genre borders collapse – shrill melodrama reams trash horror’s ass, comedy vulgar licks thriller pussy, with the old tease musical lurking in the shadows and that polymorphous pervert animation popping up at the least expected moment (albeit not in every print for cartoons can be a bit prissy and a diva to boot). Curt McDowell was one of gay avant-garde cinema’s geniuses, a grandmaster of garish taste and outré gestures whose vision was too far-out a mix of the mundane and the eccentric even in the radical-happy 70s.